Prelegenci

A B C D E F G H J K L Ł M N O P R S T U W Z Ż

Ewa Piaseczna-Spitaleri

Firma: Philips Polska

Stanowisko: manager ds. rozwoju

Bierze udział w sesjach:

  • KOMUNIKACJA ZDROWOTNA: Serial? Spot? Twitter? Co jeszcze…? Jak dotrzeć do społeczeństwa XXI wieku

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    KOMUNIKACJA ZDROWOTNA: Serial? Spot? Twitter? Co jeszcze…? Jak dotrzeć do społeczeństwa XXI wieku

    Sesja pod patronatem Philips Healthcare

    Prezentacje:

    • Zmiana sposobu komunikacji ze społeczeństwem i pacjentami
    • Nowe media w służbie kampanii zdrowotnych
    • Komunikacja bez słów. Wirtualna rzeczywistość i nie tylko
    • Optymalna strategia podstawą kampanii społecznej. Zawał serca – czas to życie

    Podsumowanie prowadzących sesję i dyskusja

    KOMUNIKACJA ZDROWOTNA: Serial? Spot? Twitter? Co jeszcze…? Jak dotrzeć do społeczeństwa XXI wieku

    • Bartosz Hudzik - III Katedra i Oddział Kliniczny Kardiologii, Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu
    • Łukasz Kołtowski - Komisja ds. Komunikacji i Mediów Społecznościowych, Europejska Asocjacja Interwencji Sercowo-Naczyniowych, I Katedra i Klinika Kardiologii, Warszawski Uniwersytet Medyczny
    • Klara Markiewicz - Strategic Director, Ogilvy
    • Ewa Piaseczna-Spitaleri - manager ds. rozwoju, Philips Polska
    • Elżbieta Twardowska - Chief Strategy Officer, Ogilvy

POWRÓT