Prelegenci

A B C D E F G H J K L Ł M N O P R S T U W Z Ż
Klara Markiewicz

Klara Markiewicz

Firma: Ogilvy

Stanowisko: Strategic Director

W Ogilvy pracuje od prawie 6 lat, w sumie ma 17 lat doświadczenia zawodowego związanego z marketingiem i reklamą. Przed Ogilvy pracowała między innymi w Heurece (obecnie VML), FireFly Group oraz Change Integrated. Jej doświadczenie związane jest z planowaniem zintegrowanej komunikacji marek, planowaniem strategii launchu marek i produktów, analizami biznesowymi oraz planowaniem aktywności taktycznych. Posiada doświadczenie w wielu kategoriach, w tym regulowanych, w których podstawą jest kreatywne wykorzystanie ograniczonych kanałów i narzędzi digitalowych. Pracowała dla wielu marek technologicznych i telekomunikacyjnych, dla których kluczowe jest wykorzystywanie nowoczesnych rozwiązań w komunikacji marketingowej. Fanka shopper marketingu, miłośniczka digitalizajji komunikacji shopperowej. W swojej karierze zawodowej miała okazję pracować dla takich klientów jak: Nestlé, Żywiec Zdrój, Samsung, Huawei, PZU, Philips, British American Tobacco, Orange, Bosch, Payback, Wedel i BP. W 2018 uzyskała IPA Eff Test Certificate.

Bierze udział w sesjach:

  • KOMUNIKACJA ZDROWOTNA: Serial? Spot? Twitter? Co jeszcze…? Jak dotrzeć do społeczeństwa XXI wieku

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    KOMUNIKACJA ZDROWOTNA: Serial? Spot? Twitter? Co jeszcze…? Jak dotrzeć do społeczeństwa XXI wieku

    Sesja pod patronatem Philips Healthcare

    Prezentacje:

    • Zmiana sposobu komunikacji ze społeczeństwem i pacjentami
    • Nowe media w służbie kampanii zdrowotnych
    • Komunikacja bez słów. Wirtualna rzeczywistość i nie tylko
    • Optymalna strategia podstawą kampanii społecznej. Zawał serca – czas to życie

    Podsumowanie prowadzących sesję i dyskusja

    KOMUNIKACJA ZDROWOTNA: Serial? Spot? Twitter? Co jeszcze…? Jak dotrzeć do społeczeństwa XXI wieku

    • Bartosz Hudzik - III Katedra i Oddział Kliniczny Kardiologii, Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu
    • Łukasz Kołtowski - Komisja ds. Komunikacji i Mediów Społecznościowych, Europejska Asocjacja Interwencji Sercowo-Naczyniowych, I Katedra i Klinika Kardiologii, Warszawski Uniwersytet Medyczny
    • Klara Markiewicz - Strategic Director, Ogilvy
    • Ewa Piaseczna-Spitaleri - manager ds. rozwoju, Philips Polska
    • Elżbieta Twardowska - Chief Strategy Officer, Ogilvy

POWRÓT