Prelegenci

A B C D E F G H J K L Ł M N O P R S T U W Z Ż
Marek Macyszyn

Marek Macyszyn

Firma: Vertex Pharmaceuticals

Stanowisko: dyrektor generalny na Polskę i Czechy

Lekarz, absolwent Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach oraz Sloan School of Management przy MIT w Bostonie. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży farmaceutycznej, podparte praktykę lekarską w Polsce i Kanadzie.

Z Vertex Pharmaceuticals związany od stycznia 2018 roku, gdzie obecnie pełni rolę Dyrektora Generalnego odpwowiedzialnego za Polskę oraz Republikę Czeską. Propagator medycyny personalizowanej, czyli postępowania opartego o diagnostykę genetyczną pozwalającą na właściwy dobór leczenia, dla właściwego pacjenta, we właściwym czasie.

Wcześniej w latach 2013-2017 pracował w AstraZeneca, gdzie ostatnio pełnił rolę Dyrektora Działu Onkologii Regionu Europa Centralna i Wschodnia,  a wcześniej p.o. Prezesa Zarządu oraz Dyrektora Marketingu. W latach 2008-2013 pracował dla GlaxoSmithKline, najpierw kierując Działem Marketingu leków specjalistycznych w Polsce, później w latach 2009-2012 w strukturach globalnych GlaxoSmithKline w Madrycie, gdzie tworzył strategię wprowadzenia na rynek nowych leków. W latach 2003-2008 pracował w Servier, gdzie zdobywał doświadczenie w sprzedaży oraz w marketingu, rozwijając kluczowe dla firmy marki.

Po studiach na wydziale lekarskim praktykował w Grenfell Regional Health Services w St. Anthony w Kanadzie oraz Centralnym Szpitalu Klinicznym MSWiA w Warszawie.

Zapalony narciarz, społecznie zaangażowany we wsparcie sportu dzieci i młodzieży jako Wiceprezes Warszawskiego Klubu Narciarskiego. Mąż oraz ojciec dwójki dzieci.

Bierze udział w sesjach:

  • Polityka lekowa w Polsce – strategiczny dokument i systemowe realia

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Polityka lekowa w Polsce – strategiczny dokument i systemowe realia

    • Dokument „Polityka Lekowa Państwa” – jak będzie realizowana ta strategia?
    • Drogi prowadzące do zapewnienia bezpieczeństwa lekowego Polaków
    • Nowelizacja ustawy refundacyjnej
    • System refundacyjny, negocjacje cenowe, porozumienia podziału ryzyka – praktyka i oczekiwania uczestników rynku farmaceutycznego
    • Zadania Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji a planowana rola powstającej Agencji Badań Medycznych

    Polityka lekowa w Polsce – strategiczny dokument i systemowe realia

POWRÓT