Rejestracja

Dowiedz się więcej o pakietach uczestnictwa i wybierz odpowiedni dla siebie

Udział Bezpłatny:

Udział w części konferencyjnej konferencji w wersji Standardowej (bez dostępu do cateringu oraz udziału w bankiecie) jest bezpłatny dla:

  • Przedstawicieli administracji szpitali, zakładów opieki zdrowotnej oraz innych podmiotów udzielających świadczeń zdrowotnych (kadry zarządzającej, dyrektorów placówek medycznych, ordynatorów, dyrektorów medycznych, dyrektorów ds. ekonomicznych i administracyjnych, kierowników działów)
  • Lekarzy
  • Personelu medycznego
  • Pracowników naukowych ośrodków akademickich związanych z ochroną zdrowia
  • Przedstawicieli administracji samorządowej
  • Przedstawicieli Ministerstwa Zdrowia
  • Przedstawicieli Narodowego Funduszu Zdrowia
  • Parlamentarzystów
  • Przedstawicieli instytucji, organizacji niekomercyjnych związanych z sektorem ochrony zdrowia.

Udział Premium:

  • dostęp do cateringu (serwowanego w specjalnie oznaczonym miejscu w dniach 07-08 marca 2019),
  • uczestnictwo w wieczornym bankiecie, który zwieńczy pierwszy dzień wydarzenia (7 marzec 2019 r.)
  • dostęp do komunikatora umawiania spotkań

Z opłaty dającej dostęp do strefy Premium są zwolnieni:

  • przedstawiciele Kadry menadżerskiej szpitali i placówek medycznych
  • konsultanci krajowi i wojewódzcy
  • przedstawiciele administracji publicznej pełniący funkcje ministerialne i kierownicze

Koszt dostępu do strefy Premium to 490 zł + 23% VAT.

Z pełnej opłaty za uczestnictwo w wydarzeniu zwolnieni są Prelegenci oraz przedstawiciele Firm wspierających projekt komercyjnie (wg zakontraktowanej ilości wejściówek).

Udział płatny:

Dla przedstawicieli firm komercyjnych:

Dla przedstawicieli Firm komercyjnych oraz osób niezakwalifikowanych przez Organizatora do bezpłatnego udziału – udział w części konferencyjnej konferencji jest płatny i wynosi: 990 zł + 23% VAT

Płatny udział w Kongresie upoważnia do:

  • udziału w konferencji Nowe Technologie w Schorzeniach Sercowo-Naczyniowych
  • udziału w części konferencyjnej Kongresu Wyzwań Zdrowotnych (7-8 marca 2019 r.)
  • dostępu do cateringu (serwowanego w specjalnie oznaczonym miejscu w dniach 07-08 marca 2019),
  • uczestnictwa w wieczornym bankiecie, który zwieńczy pierwszy dzień Kongresu (7 marca 2019 r.)
  • dostępu do komunikatora umawiania spotkań

Zanim skorzystasz z pomocy konsultanta zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami

  Udział bezpłatny Udział Premium 490,00 PLN (+ VAT) Udział Płatny 990,00 PLN (+ VAT)
Udział w konferencji Nowe Technologie w Schorzeniach Sercowo-Naczyniowych TAK TAK TAK
Dostęp do części konferencyjnej HCC TAK TAK TAK
Dostęp do cateringu serwowanego podczas konferencji w specjalnie oznaczonym miejscu NIE TAK TAK
Udział w Wieczornym Bankiecie (07 marca 2019) NIE TAK TAK
Dostęp do komunikatora umożliwiającego umawianie spotkań biznesowych NIE TAK TAK

Zanim skorzystasz z pomocy konsultanta zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami.

1. Gdzie mogę zgłosić swój udział?

Rejestracja prowadzona jest na stronie internetowej wydarzenia www.ntec.org.pl w zakładce Rejestracja.

2. Czy mogę zapisać się w inny sposób?

Nie ma możliwości rejestracji w inny sposób niż przez stronę.

3. Do kiedy trwa rejestracja?

Rejestracja trwa do 5 marca 2019 r.

4. Jak wygląda proces rejestracji?

Po wejściu na stronę www.ntec.org.pl do zakładki Rejestracja należy zapoznać się z informacją dotyczącą pakietów dostępu. Załóż konto, podając swój adres mailowy.

• Mam już swoje konto:
Jeśli adres mailowy znajduje się w naszym systemie, otrzymają Państwo komunikat o możliwości zalogowania się z wcześniej podanym hasłem bądź opcję „Odzyskaj hasło”. W przypadku odzyskiwania hasła na podany adres mailowy zostanie wysłany kod jednorazowy, który należy wpisać w odpowiednie okno. Wpisz nowe hasło oraz je powtórz. Po zalogowaniu się na konto sprawdź poprawność danych osobowych i wybierz interesujące sesje tematyczne. Po zapisaniu się następuje przekierowanie do statusu zgłoszenia (Nowe – oczekuje na zatwierdzenie przez Organizatora). Oznacza to, że zgłoszenie zostało wysłane, konto jest aktywne, a zgłoszenie oczekuje na weryfikację przez Organizatora.

• Nie posiadam konta:
W przypadku kiedy adres mailowy nie widnieje w systemie, trwa proces zakładania nowego konta, czyli wpisanie swoich danych osobowych, stworzenie hasła oraz zaakceptowanie oświadczenia o danych osobowych. Po wpisaniu poprawnych danych zostanie do Państwa wysłany kod aktywacyjny (należy sprawdzić skrzynkę SPAM). Uwaga! Proszę nie wyłączać strony przeglądarki z rejestracją. Należy wybrać sesje tematyczne oraz zapisać się na Kongres. Po zapisaniu się następuje przekierowanie do statusu zgłoszenia (Nowe – oczekuje na zatwierdzenie przez Organizatora). Oznacza to, że zgłoszenia zostało wysłane, konto jest aktywne, a zgłoszenie oczekuje na weryfikację przez Organizatora.

5. Czym jest kod aktywacyjny?

Kod aktywuje wcześniej stworzone nowe konta osobie, która go nie posiadała. Jest to 6-cyfrowy ciąg liczb. Zostaje wysłany na podany adres mailowy.

UWAGA!!! Nie zamykaj okna, w którym należy wpisać kod.

6. Ile będę czekać na weryfikację zgłoszenia?

Weryfikacja może potrwać ok. 1 tygodnia.

7. W jaki sposób mogę się zalogować na swoje konto?

Aby ponownie zalogować się, należy kliknąć zakładkę Rejestracja, następnie kliknąć Zarejestruj się i odnaleźć opcję Twoje konto w prawym górnym rogu.

8. W jaki sposób mogę zmienić/poprawić dane uczestnika?

Opcja Edycja Danych jest dostępna na koncie uczestnika.

9. Czy dodanie zdjęcia jest obowiązkowe?

Dodanie zdjęcia jest warunkiem skorzystania z wydarzeń lub usług oferowanych w ramach Strefy Premium lub Strefy VIP bez konieczności potwierdzania tożsamości w inny sposób. W pozostałych przypadkach dodanie zdjęcia jest w pełni dobrowolne. Zdjęcie przetwarzane będzie jako element identyfikujący uczestnika i jego indywidualne konto w systemie organizatora oraz w zakresie potrzebnym do dodatkowej weryfikacji tożsamości podczas wejścia na wydarzenia lub do stref z ograniczonym dostępem (Strefa Premium/Strefa VIP itp.). W przypadku udostępnienia przez Organizatora w związku z eventem dedykowanego komunikatora do sprawdzenia listy uczestników, kontaktu i umawiania spotkań pomiędzy zarejestrowanymi uczestnikami eventu, dodane zdjęcie zostanie również udostępnione w tym komunikatorze w celu identyfikacji uczestnika. 

Wymogi dotyczące zdjęcia:

  • zdjęcie musi być aktualne
  • zdjęcie powinno pozwalać na identyfikację osoby
  • na zdjęciu nie mogą być ukazane osoby trzecie
  • maksymalny rozmiar zdjęcia 2MB, format: .jpg

10. Czy wybór sesji jest obowiązkowy ?

Wybór sesji jest obowiązkowy, bez dokonania tego wyboru nie będzie możliwości przejścia do następnych kroków rejestracji. Prosimy o zaznaczenie sesji, w której udziałem są Państwo zainteresowani.

11. Czy i w jaki sposób mogę dokonać zmian w wyborze sesji?

Opcja Wybór Sesji jest możliwa na koncie uczestnika.

12. W jaki sposób mogę zrezygnować z uczestnictwa?

Na koncie rejestracyjnym widnieje opcja Rezygnuję z udziału.

13. Czy po potwierdzeniu przyjęcia mojego zgłoszenia otrzymam jeszcze jakieś informacje?

Na podany adres mailowy przyjdzie wiadomość z informacjami organizacyjnymi. Wiadomość pojawi się na kilka dni przed wydarzeniem. Będzie zawierać kod kreskowy, który należy wydrukować lub okazać na urządzeniu mobilnym w celu zeskanowania.

14. Czy udział w wydarzeniu jest bezpłatny?

Udział w części konferencyjnej Kongresu w wersji Standardowej (bez dostępu do cateringu oraz udziału w bankiecie) jest bezpłatny dla:

  • Przedstawicieli administracji szpitali, zakładów opieki zdrowotnej oraz innych podmiotów udzielających świadczeń zdrowotnych (kadry zarządzającej, dyrektorów placówek medycznych, ordynatorów, dyrektorów medycznych, dyrektorów ds. ekonomicznych i administracyjnych, kierowników działów)
  • Lekarzy
  • Personelu medycznego
  • Pracowników naukowych ośrodków akademickich związanych z ochroną zdrowia
  • Przedstawicieli administracji samorządowej
  • Przedstawicieli Ministerstwa Zdrowia
  • Przedstawicieli Narodowego Funduszu Zdrowia
  • Parlamentarzystów
  • Przedstawicieli instytucji, organizacji niekomercyjnych związanych z sektorem ochrony zdrowia.

Istnieje możliwość wykupienia udziału w Strefie Premium. – patrz pkt. 15-19

15. Czym są dodatkowo płatne pakiety dostępu?

Pakiety dostępu umożliwiają zakup dodatkowych korzyści, tj. catering, strefy spotkań czy uczestnictwo w wieczornych wydarzeniach odbywających się w Międzynarodowym Centrum Kongresowym oraz Spodku i towarzyszących Europejskiemu Kongresowi Gospodarczemu.

16. Kiedy będę mógł zakupić dodatkowy pakiet?

Zakup pakietu możliwy jest po weryfikacji zgłoszenia. Informacja o możliwości zakupu danego pakietu będzie zamieszczona w mailowym potwierdzeniu.

17. Czy zakup pakietu jest obowiązkowy?

Zakup pakietu nie jest obowiązkowy. Wiążę się to z rezygnacją z dodatkowych korzyści.

18. W jaki sposób mogę zakupić pakiet Standard lub VIP?

W mailowej wiadomości potwierdzającej zgłoszenie zamieszczone są specjalne linki pozwalające na zakup. Istnieją dwie formy płatności: pobranie faktury proforma oraz płatność kartą. W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt na adres mailowy dostep@ptwp.pl

19. Jak długo będę czekać na zmianę statusu po zakupie pakietu?

Zmiana statusu następuje po zaksięgowaniu płatności przez Organizatora.

20. Czy jest możliwość zakupu pakietu w dniu wydarzenia?

Będzie taka możliwość poprzez płatność kartą lub wystawienie faktury po zakończeniu wydarzenia.

21. Co powinienem/powinnam mieć ze sobą w dniu wydarzenia?

Posiadanie kodu kreskowego i wizytówki ułatwi oraz przyśpieszy proces odbioru identyfikatora w dniu wydarzenia. Wydanie identyfikatora jest możliwe także poprzez podanie danych osobowych.